Canannkk Merhaba arkadaslar saglıklı gunler, 1 aylık bebegımde onu rahatsız eden balgam ve Hırılt var cıkarmaya calısıyor cıkaramıyor. Var mı bır bilgisi olan basına gelen?
Hilalgunes Canannkk bizim de başımızda 🤦🏻♀️ bu yüzden kusuyor bile bende burda bekleyim umarım bilen vardır
Canannkk Hilalgunes evet bızde de bu yuzden kusma var burnundan bıle gelıyor. Insallah rahatlatan bır yolu vardır. Gecmıs olsun.