Kızım 2 yaşına girdi yaklaşık 1 hafta olacak emmeyi bıraktırdım ama çok fazla sinirli agresif oldu her şeyi yere atıp ağlıyor sakinleştirmek çok zor gece 12 den önce uyumamaya başladı sabah 4 te uyanıyor sonrası hep ağlama meme istemiyor ama çok huzursuz nasıl yol izlemeliyim tavsiyesi olan var mı acaba