Herkese merhaba❤️Kızım 15 aylık oldu ve emmeye hala devam ediyoruz.Sanırım meme bağımlısı.Allaha şükür yemek yiyor ama bazen bunaldığım oluyor.Sürekli emmek istiyor.2 yaşına kadar beklemeli miyim.Yoksa nasıl kesicem sütten.Tecrübelerinize ihtiyacım var 💞