Bebeğim 2 aylık olacak aşırı derece de tükürük çıkarmaya başladı uyanıkken salya ile bir şekilde akıyor ama uykuya daldıktan beş on dakika sonra başlıyor onu yutamadigi için çaba sarf etmeye ve bir şekilde halledemeyince ya tıkanıyor ben müdahale ediyorum yada kendini uyandırıyor. Bu durum ne kadar sürer acaba bu kadar fazla olması normal mi doktora söylemeli miyim ?