nazlimom_ Oturuduğu yerden 👁️ mün içine bakıp ağlıo odadan cıkınca çığlık kıyamet allahım daha 2. Günümüzdeyiz 😂😂😂 atak bitince bu kaygılarda bitermi sizce😅 Lütfen olumlu şeyler yazın😁😁
nazlimom_ Feyzanne evet şuan 10. Ay uyku gerilemesindeyz ama bozuk zaten uykular eskiye göre bana yapışması yok 😅
Feyzanne nazlimom_ bizim de hep bana düşkündü ama 3-4 gündür çok abartılı şekilde var ya korkmaya başladım