1bahar Çok fazla diş postu ve çok öneri var onları mutlaka inceleyin.. Mesela karanfilli zeytinyağlı tarif var ayına göre verilebilir, soğukla rahatlatma yöntemleri var, tetagil diye bir ürün var, jeller var.. Araştırıp içinize sinenleri kullanmanız daha doğru olur. Küçük aylarda ıslak bezi dolapta bekletip onunla rahatlatmak, bir tık büyüdüğünde havuç tarzı yutamayacağı gıdaları iyice temizleyip soğutup vermek, kaşıyıcılar vs işe yarıyor. Her halükarda genelde biraz zorlu oluyor dişlerin çıkması, sabretmek lazım ☺️