Sinemkaan25102022 ben hipp organic 1 numara kullanıyorum bebeğim 2 aylık..kabız,gaz gibi durumlarla hiç karşılaşmadım sindirimi kolay
Çok emin değilim ama aptamil kullanan çevremden aptamilin şişirdiği ve içerisindeki prebiyotiğin bazı bebeklerde alerji yaptıgını duymuştum o yüzden riske girmedim.
Sezeryan sonrası 1 ayda neredeyse 15 kilo verdim ama sütüm az oldugu için sürekli süt kalitesini arttırıcı ceviz,badem,fındık gibi şeyler tüketmekten daha cok kilo aldım 🤗
Sarılık bizde geçirdik değerimiz 9 du , sınırın 14 oldugunu söylemişti doktorumuz sizin 15 doktorunuz ne dedi nasıl yorumladı bol bol emzirin sıvı tüketin mama saatlerini geçirmeyin 3 saat de bir devam edin Allahın izniyle geçer korkmayın