Yenidoganbakimi Edoliiiiiiii ikea antilop tarzı bakmanı tavsiye ederim almadığıma çok pişmanım bize e bebekten almışlardı hediye geldi ama cafelerde restoranlarda ikeanın mama sandalyesi gibi olanlarda oturuyor evdekinde durmuyor 😂
Edoliiiiiiii Yenidoganbakimi o kadar fark ediyor mu. Bebekleri anlamak gerçekten çok zor 😂 Emin_annesi sizin neydi markası yazabilir misiniz
Yenidoganbakimi Edoliiiiiiii fark ediyormuş😂 yaslanma yeri yüksek olmayanlarda etrafa daha hakim olduğu için sanırım daha iyi duruyor bizimkinde hemen inmek istiyor
Ebru94 Prego 3006 safir mama sandalyesi kullanıyorum çok memnunum koltuk kısmı komple yukarı aşağı kademeli masası ileri geri gidiyo sırt kısmı kademeli konforlu geniş sevdik tavsiye ederim
Emreninannesi- Bebeğiniz çok hareketliyse ikea antilop önermem benim oğlum düşme tehlikesi atlattı joie mimzy lx çok memnunum