Kızlar uzun zamndır nefes darlığı sol göysüm de yanma probwlimim var hasnateye gittim kan alındı EKG çekildi bişey çıkmadı ultrason la meme me bakıldı( basit Bi kist çıktı) doktor önemli bişey değil dedi bişey vermedi tomografi çektim akciğerimde nodül çıktı ama göyüs doktoru önemli değil dedi geçmişte olan bişey deyip hava verdi ama hala şikayetim vardı kardiyoloji ye randevu alıp gttim ordada tekrar EKG çekildi doktor transtorasik Ekokardiyografi çekti yine bişey yok dedi ama benim sol göysüm de yanma var nefes darlığım hâlâ var bu kadr şeyde bişey çıkmadı ama benim şikayetlerim devam ediyor Bi türlü sorunum çözülmedi daha ne yapmm lazım bilmiyorum eğer kalpte Bi sorun varsa tam oalrk neyde belli olur