burcinyamanerke evet evet o şekilde hesapladım 40+3 normalde 3 ağustos doğumlu 31 temmuz olarak hesaplattım. Atağın Bitmesine 13 gün kaldı diyor. Ben de zannediyorum ki yarın 4 aylık olacak bebişim. Atak yeni başlıcak 5. Aya girene kadar devam edicek zannediyorum 🤦🏼♀️