Kuzus1 hatta benim ilk zamanlar yedirdiklerim genelde şöyleydi
İlk havuç haşlama yapmıştım zeytinyağı ile karıştırıp vermiştim. 3 gün böyle öğlen yiyordu. Sonra kabak patates haşlama yine böyle zeytinyağı ile karıştırıp haşlama suyuyla çorba gibi yapıyordum baharat tuz yok tabi sadece haşlama zeytinyağı bu kadar. Sonra yoğurda geçtik bu yaptıklarımın yanında Yoğurt ta yediriryprdum. Sonra sabahları yumurta labne salatalık yiyebileceğin şekle getiriyorsun öğlen sebzelerle karışık çorba (havuç kabak patates zeytinyağı şeklinde çorbalar) bu tadımlar bitince meyvelerde geçtik artık sabah kahvaltı öğlen çorba Yoğurt akşama doğru meyve saati oluyordu akşamda mama ya da anne sütü ile yatıyordu 6. Aydan sonra artık iyice 3 öğün tam yemek yiyordu kalan öğünlerde de meyve filan yiyordu. Geri kalan da anne sütü. Beslenmeleri arasında 2-3 saat oluyordu bizim. Sabah 6 buçuk 7 de anne sütü alıyordu 8 gibi kahvaltı 9-10 gibi uykuya geçerdi 1 saat filan uyurdu kalkınca saat 12 gibi sebze çorbası 14 tekrar uyku uyurdu akşam 6 gibi yine bir yemek yerdi ona uygun hazırlardım. 9 gibi de uyurdu uyumadan önce muhallebi sütlaç tarzı bişey yerdi emerdi bu şekilde rutin ile beslenme problemi ek gıda reddi yaşamadık. Ama burada önemli olan sabah erken uyanıp akşam 9 gibi uyuması eğer düzgün bir yemek yeme stili olsun isterseniz bu şekilde saatlerini düzene katmalısınız. Ve meyveyi en son tattırın. Sebzeyle öncelik başlayın. Yeğenim kardeşimin uykuya düşkünlüğü yüzünden sabah 10 gibi uyanmaya gece 11 12 gibi uyumaya alıştı e haliyle yemek yeme stili çok bozuldu ben hasta olmadığım sürece bu saatlerde çocuğu güne başlatmaya ve rutine çok önem verdim bu yüzden yeme problemi yok. 26 aylık şu an oğlum bende 8 aylık hamile olduğum için kaldıramıyorum artık gece uyuyamadığım için güne geç başlıyoruz saat 10 11 gibi kalkıp kahvaltı yapıyoruz ve oğlumun düzeni bu aralar bozuldu benim geç kalkmalarım yüzünden. Ama elimde değil napim artık yeni gelen bebekle tekrar eski düzene mecbur geçecez zaten bu aralar ağırşalyıpım için o rutine dönemiyorum ve rutin beslenme açısından önemli bunu bir kez daha anladım yani