Bebeğim 3 kilo 80 gram dogdu 20 gün sonra doktora götürdük kontrole 3 kilo 400 gram olmus az gibi geldi doktor çok yoğundu düzgün ilgilenmedi bişey de söylemedi bilmiyorum bide hafif hiriltisi var burnunu çektirdim pek bı bişey çıkmadi emerken nefes alırken olmuyo ama ih mıh diye ses çıkartırken biraz hırıltı sesi geliyo normalmi bir sorun mu var anlamadım doktor burnunu ac dedi ama burnundan bisey cikmiyo serum suyu sıkıp cektirdigimde