Huma_kus34 hiç bir yerden alamazsınız, alacağınız ürünlerde orjinal zara olmaz zaten. Bunu inditex grupta çalışmış biri olarak söylüyorum. Birebir replikaları üretiliyo etiketlerine kadar. Zara tabiki bunu müsade etmiyo. Gerekli şikayetler yapılıyo. Satışı kapatılan eski sezon ürünler bile imha ediliyo. Yani ‘ihraç fazlası orjinal ürün’ diye bir şey yok, tamamen yalan. Ayrıca yöneticilerin fln da alıp satma gibi bi durumu asla yok. Belirli şartlara ulaşan çalışanların indirim hakkı olur. Onun, henüz indirim hakkı olmayan çalışan için bir şey alması bile yasaktır. Bu konuda kurallar çok katıdır. İş sözleşmesinin feshine kadar gider. Burda yazılan hiç bir şey doğru değil yani.