NilDua Ek gıdaya tam anlamıyla geçince reflü şikayetleri ortadan kalkıyor. Başlamak değil ama tam anlamıyla ek gıda sürecinden bahsediyorum. Ondan sonra bırakabilirsiniz. Ek gıdaya reflüsü olan bebeklerde doktorlar 5.ayda başlatıyor tadımlara. 7.ayda tam olarak geçmiş olursunuz