Arkadaşlar 40 günlük bebeğimin doğum kilosu 3300dü, doğum sonrası 2900 e düştü. İlk 2 hafta sadece anne sütü ile 600gr aldı. Sonrasında göğüslerimden kaynaklı iltihap sebebiyle mamaya da başladık. 1. Ay sonunda 4300kg oldu ve hemşiremiz çok kilo aldığını mamayı bırakmamız gerektiğini söyledi. Son 10 gündür bazı günler hiç vermiyorum ama bazen de günde 1 kez 60ml olmak üzere vermek durumunda kalıyorum. Bence bebeğimin sağlıklı olması likosundan önemli ama yine de yeni anne olunca sizlerin de görüşünü almak istedim. Mamayı birden kesemedim ama sizce 1 aylık 4300kg olması çok mu?