Bununla geçmiş olsun. Geçen hafta başımıza geldi bizim de..bizim yatagimizdan düştü alnını çarptı. Boynuna bişey oldu falan diye korktum burda bir annenin bebek bakıcıdayken düştüğü videoyu görüp çok etkilenmiştim. Epey korktum. O da korktu yavrum emerken uyuyacakti kollarımda ama uyutmamistim bir şey olur diye. Ayy eşimi öyle bir telaşla aramıştım ki. Eli ayağına dolaşıyor insanın. Hiçbir bebegin kılına zarar gelmese keske