Canlar önerinizi bekiyşrız güzel isimleri alalım
Mavsnz06 derin, derya, deniz, ayşegül, zeynep, zehra, eva, nil😊
Mavsnz06 Ela, mavi, kumsal 🏝
Mavsnz06 akça ismine düştüm bu aralar kızım olsa koyarım diyorum😂
Mavsnz06 Selin ismi de güzel oluyor kuzenimin adı, biz seloş diyoruz 😄
Gokcen kizimin adi :) Biz bayiliyoruz duyan herkes cok begeniyor
Kızımın adı Gökçe :) çok beğeniyoruz. Fikir olsun.🙏😇
Mavsnz06 ilay koydum ben kızıma doktoru bile iloş geldi diyor hoşuma gidiyor🥹🌸
Mavsnz06 ben kızım olursa masal koyacağım benim adım öykü mihrimah isminide çok seviyorum