Kızlar merhaba 18 temmuzda sezaryan oldum 3.doğum olduğu için tüplerimi de bağlattım ama şimdi kaç aydır adet göremiyorum doktoruma yazdım emzirirken olamayabilirsin dedi ama ben yinede korkuyorum oğlum 5 aylıkken kızıma hamile kalmıştım şuan tüplerimde bağlı ilk defa bir bebeğim emiyor diğerleri emmedi emzirirken adet görülmezmi aceba başına gelen varmı