Aselin_annesii Tanesi 1.90 liraya denk geliyor nasıl uygun mu sizce? Ayrıca sızdırma vs yapıyor mu geceleri ?
Minnakelifim Aselin_annesii migrosta ikincisi yüzde 60 indirimli oluyor tanesi. 1.64 e falan geliyor migrosa bakabilirsin. Molfix bez kullanıyoruz çok memnunum sızdırma yapmiyor
birminikbebekannesi Aselin_annesii sleepy bio natürel kullanıyordum ama kalıbı küçük sıkmaya başladı bebeğimi diye molfixe geçtim memnunum
pembehanm Molfıx bende kullanıyorum ama sık degıstırmeme ragmen cok sızıyo ılk bas slepy aldım o da sızdrıdı sımdı gecen aldım hıc sızdırmadı onu kullanıyorum ama molfıx gece degıstırır yatırırdım gece yarısı bakardım ıslanmıs
Akcabeytas Çok bekletirsem sızdırıyor primadan sonra bütün bezler pişik yapmıştı molfix yapmadı ama öyle çok uzun süre kalınca sızdırıyor
ebrarmom 40 günlük bebeğim ilk prima almıştım ama bence gereksiz pahalı, 2 seferdir molfix alıyorum gayet memnunum. Geceleri bazen 5 6 saat değiştirmediğim oluyor ama sızdırma yapmıyor. İnternetten tanesi 1.45e aldım indirimde