Beyazını vermeme tezi çürütülmüş yıllarca kimse vermedi ama bilimsel olarak kanıtlanmış artık 6. Aydan itibaren verilebilirmiş herhangi bir sorun teşkil etmiyormuş ben yarısını yediriyorum hem sarı hem beyaz şeklinde aynı ayda bebeklerimiz o yüzden tedirgin olmayın 3 gün kuralıyla deneyin alerjik bi sorunu yoksa devam edin vermeye beyazında ki protein çok önemli çnkü bebekler için