Berilikomunannesi Nefin grip aşısı olunca grip olunulması gibi düşünülmesi lazım. Tabiki grip olunuyor ama aşısıza göre semptomları daha hafif geçiriyorsunuz
1morportakal Sibelssmn Doktorumuzun tavsiyesiyle yaptırdık biz geçen hafta. Doktorumuz yaygın ve hastane yatışı gerektirebilen bi virüs olduğunu söyledi
Gzmaldeniz Ben aşı yaptirmafim rota ve şimdi çok pişmanım korkuyorum ya rota olursa dıe ..menenjitler hakkında bilgi alabilir miyim devletin odemedikleri hqkkinda