uygararas123 Bebeğim için doktor SAB SİMPLEX gaz damlası verdi kullanım şekli nasıl kullanan varmı eczaneye güvenmiyorum çünkü sürekli ilaçların kullanım şeklini yanlış veriyor
Jelibonsmom uygararas123 Merhaba 🌞 günde 5 kez , her seferinde 10 damla olacak şekilde kullandım bebeğime
Gunesimbenim Jelibonsmom bebeğin kaç aylık canım biz 2 aylıkken kullanmıştık günde 3 kez 5 er damla şeklinde
uygararas123 Gunesimbenim bebeğim 1 aylık henüz eczane günde 4 kez 8 damla demiş eczaneye hiç güvenmedim o yüzden teyit etmek istedim çünkü geçenlerde azro antibiyotik verdiler 1 ml şeklinde kullan dediler bebeğim 9 saat hiç bi şekilde uyanmadan uyuyordu doktora gittiğimde çok fazla verdiğimi yetişkin bi insanı bile bu miktarın uyutacağını söyledi o yüzden eczaneye hiç güvenemedim
Jelibonsmom Gunesimbenim Bebeğim şu an 9 aylık olmak üzer fakat 4. Aya kadar verdiği ölçüde kullandık, etki etmesi için dozu arttırmıştım, seninkinde bu şekilde işe yarıyorsa arttırma canım 🦋
Kuzey58 Benim doktorumda aynı ilacı verdi günde 3 defa (sabah, öğle,akşam) 8 damla şeklinde kullan dedi