Belinays görme kaybı bende hiç olmadı ama ağrım çok oldu, arkadaşımda mesela hiçbi belirti yokken görme kaybı şikayetiyle gittiğinde üvietin kistleştiğini öğrendi ve katarakt gibi ameliyat olup lens taktılar ihmal etmeyin gerekirse başka bir doktora da görünün