Senaoz21
Bende yarın yapacam Allah nasip ederse sadece annemi ve kayınvalidemi çağırdım onun dışında sadece arkadaşlarımı çağırdım 🤭
Pasta, boğaca, börek, kurabiye, diş için buğday vs yapacam bende bikac tane de süs aldım abartı olsun istemedim doğum gününe daha çok heves ediyorum o zaman herkesi çağıracam inşallah 🥰