3 gündür sabahlıyoruz. Akşam 22:00 de yatıyor. 00:00 da eşimle biz odaya giriyoruz o kadar sessiz oluyoruzki sese uyanması imkansız. Kokumuzu alıyor net. Gece 3′e kadar sallama yanımıza alma vs eşimle çok uğraştık. Olmadı eşim uykusuz kalmasın diye aldım odaya getirdim. Uykusuzluktan geberiyorum bu arada. Koltukta biraz sızma biraz uyanıklık 4,5 yaptık saati. Dayanamadım yine yatağa geçtik. Salladım. Eşim uyandı devam etti sallamaya. Sabah ezanı okundu namazımı kıldım kızım o saatte uyudu. Bugün artık kesin kararla park beşiğini abisinin yan odasındaki kısma taşıdım. Burda uyusun kokumuzu almasın diye. İnşallah işe yarar lütfen dua edin. Eşimle pertimiz çıktı. 19.ayımıza 4 gün kaldı. Atak değil ağrısı yok boğa burcu uykuya düşkün olur derler birde püffff