Kızlar merhaba. Kızımın çok uyku problemi vardı hala var ama artık kundağı bırakmak istiyorum yavaştan.. 4 ay 8 günlük olduk. Bugün deneyeyim dedim tek elini yaptım tek elini açık bıraktım.. ama o nasıl ağlamak asla dalmadı… Geri kundak yaptım. Çok canım sıkıldı. Nasıl yapacağım nasıl becereceğim bu işi. Bir de sürekli eli ağzında elini emiyor e açık kalınca da elini emiyor sürekli damaklarıyla oynamaktan zaten dalamıyor bir akıl verin ne olur