Y-A-Annesi Ya kızlar 11 aylık bebeğim geliyor elimi birden ısırıyor ve bir şey fark ettim Isırınca kabariyor çocuğa alerjim mi var
pembehanm Y-A-Annesi çocuğa alerjim mi var Kız buna cok guldum Allah senı🤣🤣🤣ya o bende de oluyo tenın hassastır ben cok hassasım esımın sakalı bıle elıme degse kabarıyo
Deletedmom_123 Y-A-Annesi çocuğa alerjim mi var Gece uyanan bebeme bulduğum bahane djsjsjdj ahahaha bilemedim çok garip bence 😂🥲
herseySeninleguzel11 Y-A-Annesi Benle teyzesini ısırınca da aynı böyle oluyor ve hemen morarıyor kollarım mosmordu şuan biraz geçti😂
pembehanm Y-A-Annesi valla ne dıyım bende beyaz tenlıyım sende beyaz gıbısın fotodan anladıgım kadarıyla hassas olurlar bı de esın denesın ısırmayı acaba ona da kabarcak mı
Y-A-Annesi herseySeninleguzel11 morarma aşamasına gecmedik daha ama feci acıtıyor çaktırmadan ısırıyor çok hoşuna gidiyor canım aciyinca bir de
minikMarquez Y-A-Annesi 🤣🤣🤣 çocuğa alerji güzelmis yemin bacım buna çok güldüm kız verme elini onun dişlerine acımadan isiriyorlar hele.benim kızım kimsenin saçını asla çekmez beni görünce bir tuhaf oluyor yemin böyle ellerini pençe gibi yapıp saldırıyor
Y-A-Annesi minikMarquez saç da çeker oo bebek saclarima ense saça bayılır hele. Bir de bir tane alıyor sallıyor koparana dek nerden biliyorsa