Edizveannesi Özelde mi yaptırdınız ? Muayene ücretine dahil değil dimi bu işlem ? İsteğe bağlı yakma ya da dondurma oluyor mu bilginiz var mı , yakma değil de dondurmanın daha iyi olduğunu söylüyorlar yaranın tekrarlamaması açısından. Yakmak biraz ürkütücü de geliyor açıkçası 🙄