Chngrytasln Merhaba kızlar🌸 peşinat verip sıfır araç almak istiyorum ama şikayet sitesinde baya sorunlarla karşılaştım arabasını teslim alamayan parası içerde kalan bi sürü insan yazmış, aranız da alan var mı acaba sorun yaşadınız mi hiç ?