unal4195
Aslında ağızdan verilen damla şeklindedir. Yaptırmadan önce eczaneden alıp, bir buz torbasıyla sağlık ocağına veya doktoruna ulaştırabilirsiniz. Bazı eczanelerde her zaman bulunmadığı için birkaç gün önceden sipariş verip aşı günü gidip alabilirisniz.
Her doz için ayrı ödeme yapılıyor.
İmkanı olan herkes yaptırmalı, aslında her bebek bu aşıdan faydalanmalı,ücretsiz olmalı ama işte maalesef 😔