Bebeğim daha 9 günlük dün gayet iyi 2 saatte bir emiyordu bu gece itibariyle yarım saatte bir ağlayıp durmaya başladı sürekli emmek istiyor yarım saatte bırakmıyor memeyi kafayı yedim ne kendi uyuyor doğru dürüst ne ben nefes alabiliyorum surekli bebekle ilgileniyorum bu durum normal mi dün herşey iyiydi çünkü bugün bi tuhaflik var