Sogancik Hanımlar elimde 100gr Lik Bepanthol pişik kremi var son kullanma tarihi Kasım 2022 ydi. Yarısından fazlası duruyor. Normalde birkaç ay daha kullanılabilir mi ya da yenisini mi alayım? Belki benim gibi başına gelen olup da dokturuna sormuştur.
yumurtam Sogancik açıkcası en fazla etki etmez diye düşünüyorum.Hemen skt bitti diye anında ilaç da eskimiyordur sonuçta.Yine de işin içinde bebek olunca ben olsam içim rahat etmez bebeğe kullanmayıp atmak yerine kendi elime filan kullanırdım🤷♀️