kolonyalimendil Dün bebeğim ile hava güzel diye iki saat eşimin dükkanına gittim geldim 20 günlüğüz, çıkan varmı acaba 😂daha önce de çıktık ama arabayla hastaneye filan dün bebek arabası ile çıktım eve gelince de bi pişmanlık çöktü🥲
kahvesever93 kolonyalimendil Biz restoranta gitmiştik, yemek yedik ama boğazımıza dizildi ve bebek fena ağlamıştı🤣
35lavanta kolonyalimendil Bende çıkmıştım çıkında zaten sadece kapalı ortamlara kalablığa girmeyin bağışıklık sistemleri daha tam oluşmadı mikrop kapabilir malum birde şuan ciddi bir salgın var ama sokak arası park bahçe gezin temiz hava ikinizede çooook iyi gelir güzel giyindikten sonrada soğuk hasta etmez mikrop hasta eder 🌸
Hayalannee kolonyalimendil benim bebeğim doğduğundan beri dışarılarda. 4 günlüktü yazlığa gitmiştik. Deniz kenarında şezlogta uyurdu. Yürüyüş yapardık birlikte. Nerdeyse 3 aylık olacak şimdi. Evde huysuzluk yapan bebeğim ne zaman dışarı çıkarsam çok mutlu. Sakin sakin uyur.
Ballinin_annesi kolonyalimendil hasta eden hava yoktur uygun olmayan kıyafet vardır derler😂 güzel güzel üşümeyecek terlemeyecek şekilde giydirip çıkın çok iyi gelir ikinize de biz baştan beri hep çıktık bebeğim de çok seviyor hala çıkmayı
kolonyalimendil kahvesever93 oğlum dışarıyı seviyor şimdilik 😂 geçen hafta hastaneden çıkınca kahvaltı yapmıştık sakin sakin durmuştu 😂
Yibs İlk ay bebeklerin bağışıklık sisitemei biraz düşük oluşuyormuş belki üşütebilir vücut ısıları da henüz normal olmadığı İçin sıkı giydirmekte fayda var
kolonyalimendil Yibs normal kıyafetin üzerine tulum giydirmiştim zaten sürekli çıkmam ama çok bunalmıştım akşam üstü olunca bana resmen geliyorlardı
Aydanur_38 Bende ilk başta çık korkardım ağlarsa napıcam derdim insanlar hep bana bakar falan derdim ama çıktım bence çıkılmalı yani zaten zor bir süreçten geçiyoruz kafa dağıtmak bizimde hakkımız
kolonyalimendil Aydanur_38 aynen çok zor uykusuzluk açlık yorgunluk üst baş karışmış 🤪 bana akşam üstü olunca bi kasvet çöküyor resmen hatta iki gün önce akşam eşim bez almayı unutmuştu sen dur ben giderim dedim 10 dakika yürümek bile nasıl iyi gelmişti 😂
kolonyalimendil 35lavanta iş yerine gidip geldim zaten puseti hep kapalıydı eşim başında durdu ben esnaflarla sohbet ettim😂 baya iyi geldi bana kış olunca işte insan ister istemez tedirgin oluyor
kolonyalimendil Hayalannee benim bebeğimde dışarda daha rahat uyuyor bunu farkettim evde gündüz artık çok uyumuyor kısa kısa uyuyor
Mrvinc Bebegim suan 41 gunluk Valla ben 18 gunlukken aldim avm ye gittim tabiki puseti kapaliydi hic acmadim ustunude sıkı giydirdim gayette disariyi sevdi uyudu hatta eve geldik uyandiramadik bile sonraki her haftasonu pazar da ciktik esimle birlikte bebegide alip hic de bir sey olmadi cok şükür bence bosuna endise etme ben boyle “40 ı cikmayan bebek evden disari cikarilmaz” hurafelerine pek inanmiyorum nasil alistirirsan oyle gider
kolonyalimendil Mrvinc o hurafelere bende inanmıyorum bebeğe kimsenin yaklaşmasına izin vermiyorum zaten sıkı giydirip biraz kafa dağıttık oğlumla bu pazar da çıkmayı düşünüyorum bakalım 😂
kolonyalimendil Ballinin_annesi bende alışsın istiyorum dışarıya valla çünkü evde duran bi çift değiliz 😂