Oğlum 14.5 aylık doğduğundan beri hastalık vs olmadığı sürece yanıma hiç almadım hep yanımda beşikte yatıyor zaten o da sere serpe Yatmayı çok seviyor yaklaşık 1-2 haftadır gece uyanınca ağlıyor böyle katılır derecesinde sanırım köpek dişlerini çıkartıyor bende yanıma alıyorum yatmaya devam ediyorum oğlum da yanıma gelince susuyor uyumasa bile öyle yatıyor yanımda belli bir süre sonra uykuya dalıyor kendisi de hiç uyanmadan uyuyor bir daha böyle böyle derken sanırım yanımızda yatmaya alıştı 🥹 dün akşam da ağladı susturamadım yanıma aldım sarıldım yarım saat yattı sessizce sonra sabaha kadar uyumuş bir daha hiç böyle huyu yoktu bende yaza kadar beşiğinde yatsın sonra odasını ayırırım diyordum şimdi yanımızda yatmaya alıştı almayınca da asla susmuyor sabaha kadar ağlıyor var mı böyle bir durum yaşayan ne yapabilirim 🥲