Glkn sabırlı olun bende 3 aylıkken meme reddi yaşadm şuan 8 aylık hala emiyor şükür.meme reddi oldu diyip üzmeyin kendinizi.ben biberonda verdim 150 ml lik.ama direk bibrron değil onun içinde mamayı hazırladım gögsüme koydum bebeğin ağzını üstten biberonla gögsüme damlattım ordan emsin diye.ilk başta çok zor oldu sonra zamanla alştı ve emdikçe de sütüm de gelmeye başladı.azalmştı emmediği için.bibronla tattırın aç olduğu için isticektir büyük ihtimalle sonrasnda hmen gögsünüze alın.3 hafta filan sürdü bu süreç sonrasnda beni de emdi biberonla devam sütünü de yedi.