CaglaGenc doktorumuz relaktaz diye bir damla verdi. Alerjiden ötürü kolik, inanılmaz gaz ve sümüksü kaka yapıyordu. Ailemizdede alerji öyküsü var. Bunu ve kakasında kan olmamasına göz önünde bulundurarak relaktaza devam edelim ve hrr hafta bir yiyeceği tanıtalım dedi. Mesela bugün bir kaşık yoğurt yarın hiçbirşey öbürgün tekrar iki kaşık yoğurt tükettim bu şrkilde her bir süt ürününü birer hafta tanıttım. Zaten 3. Ayı doldurmamızla ne alerji ne kolik kalmadı denecek kadar azaldı çok şükür. Ama doktorumuz kakada kan görmediğimiz sürece alerjinin böyle üstüne gidebiliriz dedi. Sizde bi doktorunuzla görüşün ona göre bi yol izleyin. Doktor yenelim alerjiyi ama çok zorlamayalım kaka gördüğümüz an diyete döneriz dedi.