Zamanlagelen ben uyku düzenini oturttum diyebilirim, uyku sinyallerini anlayabiliyorum artık. Koliğimiz ve inek sütü alerjimiz vardı net 2 haftadır bitti çok şükür 🙏🏻 Eskiden gaz çıkarırken kakasını yaparken zorlanır kızarırdı artık hiiiç çok rahat çıkarıyor 3. Ay bize mucize gibi geldi çok şükür 🙏🏻 Sizde durumlar nasıl ?