Bu kargoyu bilen gören varmı.Arkadaşlar çok rezil sistem.Kargo ulaşıo firmaya okeylemen lazım tesadüfen baktım okeyledim.Yoksa orda beklio ürün.Üç gündür dağıtım şubesinde hala dağıtıma çıkmamış.Nete bakıyorum kimse memnun değil.Arıyosun ulaşamıyosun bile.Kaynanama kanan aldık.Göndercez yanında yicek vs.Hala beklioz yok yok.Eşimde baya sinirlendi zaten sert biri.Bende acabiyim zaten.Çıldırdım.Adresi bulsam kendim alacam gidip adrese bulamadım tam