Merhabalar doğalgazımız takıldı ama gaz açma bugun vardı igdaş dan geldiler bi kadın geldi ustalara tam anlayamadım bi metre çeşidi söyledi var mı diye adam da unuttum dedi ve kadın çekip gitti o olmadan olmaz diyip beklemedi o alet yüzünden bugun doğalgazım açılmadı pazartesi salıya kaldı tahmini daha sıra alınıcak ve biz gelicek diye sobayla idare ediyorduk odunumuz kömürümüz bitirdik çocugum hasta öksürüyor ben bu kadını şikayet ediyim mi sizce o kadar bekledik ne yapmam lazım çok sinirlendim