Birbebeannesi Merhaba anneler bebeklerinizi her ay doktora götürüyor musunuz acaba bebeğim 3 aylık oldu gitmeme gerek var mı ? Bir de sağlık ocağı 2-3 gün sonrasına rota aşısı günü verdi aranızda yaptıran var mı ?
Deletedmom_123 Birbebeannesi herkes yaptırıyor bencede yaptırmalısınız sonrasında çok ağır hastalık geçiriyorlar aylık kontrol tabiki önemi baş çevresi vs bakımından
Show_must_go_on Birbebeannesi kızım 8 ay 22 günlük her ay götürdüm bence gidilmesi gerekiyor hele ki sizin kilo ve boy takibi için kesin gitmeniz lazım diye düşünüyorum. Rota aşısını da yaptırdım evet fiyat olarak pahalı bir aşı ama yapılması gerektiğini düşünüyorum
benkosarim Birbebeannesi tabiki bir yaşına kadar her ay kontrole getirilmesini istemiyor mu doktorunuz
Birbebeannesi Deletedmom_123 sağlık ocağında bebeğimin takibini tabiki yaptırıyorum fakat ben ayrıyeten doktor kontrolünden bahsettim 🙏
Dilruba_1 Her ay kontrole götürüyorum ben yaptırmadım sağlık ocağından da gün vermediler Uzman çocuk doktoruna yaptırıyorum Sağlık ocağına ara sıra gidiyorum bazen kilosuna bakıyorum
birtatlivera unal4195 2 doz yaptırdık. 3. Ve 5. Ayda. Her bir doz 750 tl civarında. Özel aşılarda fiyatta indirim yapmıyor eczaneler. 20 tl indirebildi bizim tanıdık eczanemiz. Bence yapılması gerekiyor. Sağlık Bakanlığı da yapılmasını öneriyor ve aşı takvimine eklemiş ancak sgk karşılamıyor ne yazık ki.
Simge2507 unal4195 tek fiyatı bu iki doz aşı olması gerekiyor iki ay arayla yapıyorlar genelde ağızdan veriliyor. 🌸
Elvan1703 780 tl tek doz 26 kasım da yapıldı tekrr alıcam ocak 26 da nekdr verrz bilyorum tek doz fiyatı
oglumubeklerken Birbebeannesi 6 aylık olana kadar her ay çocuk doktorumuza aylık kontrollere götürdüm. Rota aşısını 2 ve 4.aylarda yaptırmıştım bence yapılması gereken bir aşı.