minikaninannesiii Kızlar buhar makinesi alıcam ama weeell ve derma arasında kaldım siz hangisini kullanıyorsunuz hangisini önerirsiniz ?
benkosarim minikaninannesiii weell daha iyi diye duyuyorum ama tabiki kullanmadım bende nebulizator var
unal4195 benkosarim işe yarıyor mu gerçekten bende almayı düşünüyorum oğlum sürmeli hassta oluyor burnu tıkanıyor
minikaninannesiii unal4195 bizde aynıyız bende çok kararsızdım almaya karar verdim bu sefer ne alacağıma karar veremedim 😂
Omerinannesii Arnica misty kullanıyorum haznesinin genişliği parfüm yeri ışıklı olması dekorasyon açısından güzel durması her yönüyle çok güzel tas gibi makine senelerdir kullanıyorum