Merhaba kızlar 5 buçuk aylık bebeğim hiç ayaklarının üstüne basmıyor kollarının altından tuttutugumda hiç dikelmiyor hemen ayaklarını kırıyor sağlık ocağında ki ebe de dahil etrafımdaki herkes şimdiye kadar basmasi gerekiyordu niye basmıyor falan diyor bebeğim ayına göre kilolu bir bebek aynı şeyi yaşayan anneler yardımcı olabilirmi lutfen