Kızım 5 buçuk aylık daha önce az az yumurta sarısı tadımı yaptırmıştım. Bu sabah yedi diye çeyrek yumurta sarısı verdim yaklaşık. Uyanınca kusmaya başladı ama ne kusma 2-3 sefer şiddetli kusunca bütün midesini boşalttı zaten. Kusarken alttanda gaz çıkarıyor. Hala öğürüyor kusar gibi midesinde bişey kalmadı. Çok fazla geldi sanırım başına gelen var mı böyle birşey