Kızlar 2 aylik oğluma dün 4 çizgi bebelac lf verdim birde akşam 2 çizgi verdim aralarda da anne sütü ama bebeğim mamayi yediden sonra kusmasi arttı. Kusarken kesik kesik (peynir kesiği) gibi kusuyor ama böyle topak topak. Tuvaleti de aynı şekilde önceden ishallik vardı biraz civikti şimdi katılasmis ve topak topak duruyor. Mamadan olabilir mi doktora götürmeyi miyim sizce