Selam anneler,
Benim oğlum 9 aylık, yalnız büyütüyorum, eşim çalışıyor. Oğlumu yalnız oynaması için bir odada bırakmak istediğimde hemen ağlamaya başlıyor ve kapının orda oturuyor kapıyı açana kadar. Mesela ben oturma odasınsan mutfağa gittiğimde. Genelde yanındayım zaten, arada bende işlerimi yapmak istiyorum ama izin vermiyor. Buda yorucu oluyor.
Bir öneriniz varmı?