2 gün önce gece acile götürdük cigerinde bir şey yok burun tıkanıklığından dolayı denildi. Sürekli serum fizyolojik yapıyoruz ama yok öksürüyor. Dün gece 2 defa oksururken büyük bir şekilde kustu 🤦🏻♀️ şimdi doktoruna msj attım ama yine de sormak istiyorum. Nedendir acaba ? Evin sıcaklığını 24.6 nem yüzde 45-50 arası gidiyor. Nerede yanlış yapıyorum 🤦🏻♀️ şimdi hırıltılı gibi öksürüyor böyle bir degisik zorlanıyor ya