1 haftalık doğum yapmış biri olarak goguslerim çok doldu ve ağrı veriyo bebeğime tek gogus bile fazla fazla yetiyor diğer göğsüm şişti kaldi onu pek alamiyo ucu da az olduğu için sagma makinesiyle sağsam süt iyce mi artar yoksa azalır mi azalması için ne yapmam gerek sıcak mi soğuk mu kompres koyayım göğsüme