Htcryn010ask bizimki de öyle ben yemek yaparken plastiklerin yerini keşfetmiş orayı açıyor döküyor tepsi leri döküyor boyu yeten çekmecelerin birinde tahta kaşıklar falan var orayı açıyor döküyor bende yemek yaparken zorlamıyorum oyalanıyor orda en azından bazen salona taşıyor oynuyor oynasın nolcak 😊