Normal normal.bnm eşimde de durmuyordu , eşimin morali çok bozuluyordu. Bende ikisini yavaş yavaş alıştırmak için 5dk galan yalnız bırakmaya başladım, yavaşça süreyi artırdım ,şimdi eşim kızıma 1 saate yakın bakabiliyor. Bunların hepsi bir süreç .anne ne kadar sakin idare edebilirse o kadar kolay oluyor geçişler. Sinir krizi geçirdiğim zamanlarda oldu ama bunu kızıma yansıtmadım. Odaya geçip sinirimi atıp geri geldim hep ilgilendim kızımla . bizimde 2. Aydan sonra herşey yavaşça rayına oturmaya başladı