Şimdiye kadar reklamlardan hiç şikayet etmedim, sonuçta uygulamanın sahiplerine gelir sağlaması çok normal. Ancak bu nedir sayın moderatörler. Buraya bir şeyler okumak, yazmak için giriyoruz, sayfanın tam orta yerinde reklam. İlk başta tam ortadaydı, kapatmaya basınca kapanmıyor da, reklamla ilgili neden kapattığımı soruyor, sonra biraz daha yana kaydı sağolsun. Buna bir çözüm bulunmalı bence. @adm @HappyKids @NaimeYilmaz
